Långpromenad i vårvädret

Jag tog helg redan igår, har känt mig småsjuk i några dagar nu men jobbat ändå så nu kände jag att jag behövde vila upp mig ordentligt så inte ryggen pajjar helt. SÅ idag blev det en långpromenad i uppdrag att låsa upp gamla lägenhetens källarförråd som vi råkat glömt, och när jag kom hem tänkte jag städa men alla städgrejer ligger i bilen sen flyttstäden här om dagen :) vilken otur...
 
Ikväll ska Milton komma hit för min lillebror skulle vara med några kompisar och då tyckte jag att Milton kunde komma hit och om han är snäll så ska han få sova kvar men får se hur det blir. :)
 
För 4 dagar sedan var vi hos veterinären med Bravo och han är fortfarande pigg och glad. Men något är fortfarande fel, han spyr fortfarande efter varje gång han äit sin frukost. Men veterinären sa att det kunde ta ca en vecka innan man märker skillnad med nya maten så får hoppas på det så han blir bättre snart :D
 
 
 
Nu blir det soffhäng ett tag tills Mattias kommer hem sen hoppas vi att han är hemma med mig ikväll eftersom vi knappt träffats på hela veckan med allt jobbande :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0