Måste bara få skriva av mig lite...

Jag är lycklig och tycker ni andra också ska vara det. Känns som att min framtid är räddad :) jag har hittat honom, världens underbaraste kille. Jag har också lärt mig från mina vänner efter allt de sagt om att jag byter killar för ofta, att jag aldrig varit singel, att de inte förstår sig på mig vissa gånger, att jag snart flyttar ihop och flyttar sedan ut efter tre månader igen...efter detta har jag lärt mig att inte lyssna på mina vänner ibland och faktiskt vara lycklig för det jag känner, om folk har problem med hur lycklig jag är så kan de dra för efter det här vet jag vilka som egentligen är mina riktiga vänner och vilka som kan vara glada för min skull. (detta kanske är en av anledningarna varför jag inte orkat träffa så många på några veckor + skolan och att jag varit sjuk) :/ På tisdag har iallafall jag och Mattias varit tillsammans i en månad så på lördag ska vi ha mykväll bara han och jag, skulle bli någon överaskning tror jag också :) Skönt nu har jag skrivit av mig lite, blir att kolla klart på criminal minds och sova, lillebror sover redan i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0