23/2 -2012

Som vanligt har jag inte skrivit här på länge men har inte haft så mycket att skriva, men nu tänkte jag skriva av mig lite om vad som hänt och händer i mitt liv. :D Jag bor som alla vet hemma hos Mattias och har gjort det i ungefär 2 månader vilket fungerar hur bra som helst, men har ett litet bekymmer, jag har kvar min fina lägenhet på Söder och betalar för den fast jag inte bor där och det är ganska irriterande då den kostar ca 3600:- i månaden, pengar som jag egentligen vill lägga på den lägenhet jag bor i. Letar just nu efter någon som vill bo i min fina lägenhet i några månader för att jag ska kunna börja dela hyran med Mattias på den här lägenhet som jag faktiskt bor i. Min lägenhet kommer fortfarande vara möblerad men det kan också diskuteras och efter några månader (om allt är som det ska) så kan kontraktet eventuellt tas över. :D Vi får se hur det hela blir men hoppas kunna hitta någon som vill bo där ett tag iallafall :P Idag har jag också varit på jobbintervju för sommarjobb, och det gick superbra, hon som intervjuade mig skulle prioritera mig först då hon tyckte att jag verkade som "rätt" person för arbetet + att jag hade körkort, kunde jobba vilken period som helst och för att jag hade sökt andra jobb också. Vi får helt enkelt hålla tummarna, inom 4 veckor skulle jag få besked :D Idag har jag också fixat en del av Mattias födelsedagspresent och Mattias och jag har nyss storstädat hela lägenheten så nu är det tipp topp här hemma. Nu förtjänar jag att ligga och dega framför tvn tills det är dags för oss att fixa något att käka. Imorgon blir det skola sen blir det käk och vin tillsammans med tjejerna, vi skulle egentligen ha Erotikparty, då det skulle komma en tjej från Lilla undret och prata och berätta om olika erotikgrejer, men datumet har ändrats då många som ville komma inte kunde imorgon. Men vi ska ha jättekul tillsammans imorgon iallafall. Hade bra allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0