Nyss hemkommen från jobbet

Kom hem från jobbet för en stund sen, stämplade väl ut ca 00.00. Men som vanligt när jag precis varit och jobbat så känner jag mig trött men kan ändå inte sova. Så det blir att ligga här ett tag till tills mina ögon blir trötta och det inte snurrar allt för mycket i mitt huvud.

Innan jag åkte till jobbet så åkte jag förbi min brors jobbarkompis som tog över min kanin för nått år sedan. Jag ska vara kaninvakt under tiden han och hans familj är utomlands. Ska faktiskt bli riktigt mysigt att ta hand om lilla Mille igen :D  Kan försöka ta en bild på honom och lägga upp så ni får se hur han ser ut idag :D haha

Imorgon blir det att sova sålänge jag kan och sedan fortsätta plugga lite. Sen på kvällen blir det att först ta hand om Ozzy och sedan åka och jobba igen. Ska bo hos min bra hela helgen då dom ska åka och rå om varandra på hotell någonstans :D

På lördagkväll jobbar jag också på kvällen men på söndag är jag helt ledig och då ska släkten ut och äta tillsammans för att fira farfar som fyllt år. :D


Ne nu ska jag försöka sova innan klockan blir allt för mycket. God natt allesammans <3

• * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆ ¸. • * ¨ * • ☆* • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0