Början på något nytt...

Längesen sist, som vanligt. Men livet har rullat på för fullt iallafall.

Jag har fått tag på en lägenhet inne i stan en etta på 46kvm som jag flyttar in i den 1 oktober, så mitt huvud har sysslat med att möblera den för fullt med alla nya och gamla grejer som jag ska köpa :)

Skolan började också i Måndags och jag har gjort klart min gamla tenta så jag har fått in mina poäng så jag kunde bli antagen till kursen. Har hamnat i en jättebra studiegrupp så denna termin kommer nog gå ganska fort, hoppas vi ;) .

Jag har också börjat jobba på Slottet igen, och jobbade första dagen i tisdags och redan då kände jag mig jätte välkommen så det kan nog bli bra igen :) Bra med lite extra pengar nu när jag flyttar och så.

Just nu sitter jag hemma hos Johanna och vi ska väl egentligen försöka sova, med tanke på att vi blir hämtade klockan 06.00 imorgon för att sedan åka till Ullared för shopping.
Denna gång blir det inte så mycket i Ullared men jag har iallafall skrivit en liten lista:
-Trosor
-Strumpor
-BH
-Badsaker
-Hamstersaker
-Deo
-Tygskor
-Handdukar
Sen tre saker till några vänner!

Ne nu ska jag och Johanna tänka på natten...God natt med er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0