5 September 2011

Idag är det Måndag och jag har varit ledig hela dagen. Jag har varit hos farmor på lunch och har testat min klänning som hon håller på att sy in.

I helgen var jag, Malin, Jenni och Johanna i Ullared och shoppade. Jag hittade massor med fina grejer:


Imorgon börjar skolan igen och idag har jag försökt att plugga hela dagen, men mina datorer hatar mig så det har inte gått så bra. Nytt försök ska göras i morgon!



Imorgon fyller också Robert Af Mårtensson år, han skulle ha blivit 20 år imorgon. Saknar honom så grymt mycket, ett litet skratt skulle göra mig så glad! Imorgon kväll blir det middag som vanligt tillsammans med hans familj och massor mer på Bamboo :D

Ne nu ska jag fortsätta vara lite social i skype och sen blir det natti natti!

Förresten, jag skrev på mitt lägenhetskontrakt idag!!! :D

:D :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0