25 september 2011

Kan börja säga att mina klänningar fortfarande inte har kommit och i torsdags hade det gått en vecka från att de kom till posten, och enligt Nelly.com så ska leverans tiden vara mellan 2-3 dagar. Nu vill jag ha mina klänningar!!!

Helgen som då började i fredags bestod först av att hämta min finaste på tågstation och sedan åkte vi vidare hem till Daniella och kollade idol. Efter det blev det hem för att titta film och sedan natti natti. I lördags jobbade jag på kvällen så Mathias och Robert var hemma och väntade tills jag kom hem strax efter 00.00. Sen blev det nattinatti för den kvällen också. Idag fick vi lunch hos farmor, sen åkte vi hem till Nettis och Krinka och snackade skit där en stund för att sen åka hem. Väl hemma blev det xbox spel (jag vann faktiskt några gånger :P) Sen var det dags för den jobbiga stunden att säga hejdå på tågstation...

Själv hemma igen har jag ätit middag med familjen som inte har varit hemma i helgen, då pappa sprang lidingöloppet i lördags. Duktiga han, har nyss gjort hela KLASSIKERN, Stolt dotter!!! :D

Denna kommande vecka kommer bestå av verksamhetsförlagd utbildning (alltså praktik) på förskolan. Ska bli kul att träffa alla barn igen. Har också bestämt med mig själv att jag ska lägga MINST 1 timme varje dag till att skriva på min tenta.

På tisdag ska jag också på massage och det ska bli hur skönt som helst då jag hoppas att det slutar spänna så mycket.

Ne nu avslutar jag med att bjuda på en SKITsnygg bild när jag har choklad-ansiktsmask :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0