20 September 2011

Kan börja med att berätta att det är exakt 2 månader kvar tills jag fyller 20 år :D
Och på fredag är det bara 2 veckor kvar tills jag får min lägenhet. :D

Jag har blivit bjuden på 2 födelsedagsfester. En maskerad och en vanlig fest :D För Jeanette och Daniella fyller 20 år. Det ska bli jättekul och jag längtar som bara den. Jag har ju beställt 4 nya klänningar så det ska inte bli något problem att hitta kläder till Daniellas fest. Och sen ska jag beställa maskeradkläder till Jeanettes fest från Buttericks.se. Taggad!! :D

Igår hade vi redovisning i skolan, och jag måste faktiskt erkänna att våran redovisning var den bästa. Vi sjöng hela redovisningen i princip :D

Idag har jag varit ledig för den här veckan går vi bara i skolan Måndag och Torsdag och det är bra det för jag har fått världens hosta som jag blir galen av. Hade också lite feber idag och ber till allt att den inte blir högre. För nästa vecka börjar praktiken på förskolan igen och då får jag inte vara sjuk.
Vill heller inte vara sjuk i helgen då den finaste kommer och så ska jag jobba också. Så nu sitter jag med vetekudde på axlarna eftersom jag höll på att låsa ryggen när jag hosta så mycket.

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket nytta, skulle egentligen börja skriva på min tenta men jag har än så länge bara läst igenom vad som ska göras och försökt att tolka allt. Men en duktig sak jag faktiskt har gjort är att jag har rensat mina kläder, som jag hade lovat mig själv att göra innan jag flyttat. Lovade ju också mamma det eftersom jag beställde de där klänningarna :P

Ne nu tror jag att jag ska gå och starta bastun för att värma upp ryggen så den här skiten släpper. Just nu skulle det vara skönt med min lägenhet så jag kunde ta ett varmt bad :D

Hade bra allesammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0