13 september 2011

Hejhopp nu skriver jag här igen.

Måste ju berätta om hur glad jag är!!!


Nu har det gått över en månad sedan jag och Daniel lämnade varandra och jag kan säga som så att jag aldrig trodde jag skulle få känslor för någon annan så snabbt efter. Men tydligen så kan man inte styra över sånt!
Jag är samtidigt glad att Daniel också har hittat någon som han verkar tycka om :)

Jag visste att allt skulle bli bra och att jag skulle bli lycklig igen...För just nu är jag så HAPPY för allting och hoppas att detta håller i sig :D


På facebook finns det något som heter Spåkulan och trycker man på den så blir man spådd. Vilket jag gör nästan varje dag :P
Svaret från spåkulan igår var:
Ta en regnig dag till att se över garderoben. Rensa!

och idag: Du behöver en stabil partner och inte svartsjuka mesar som alltid tror det värsta.


Känns som dessa svar passar till mig :D HAHA!

På tal om annat så har jag fått tillbaka kontraktet idag och lägenheten är nu min från och med den 1 Oktober. Jag har nog också bestämt vilken färg det ska bli i vardagsrummet och jag tror ni redan vet...Rosa fondvägg, om jag inte hinner ångra mig tills dess. :D Men hallen och köket har jag inte bestämt än.

Malin och jag ska iallafall åka till Ikea och köpa lite grejer till både hennes och Sebbes hus och till min lägenhet. Jag har tittat ut lite som jag behöver ;)

Jag har också bestämt hur jag ska göra med min soffa som inte får plats i min nya lägenhet. Soffan flyttar hem till min vän Oskar och jag tar hans divan bäddsoffa och pengar i handen också :P PERFEKTO!!! Vilken bra idé min vän kom på, han är rätt smart ibland :P


Vill slutligen tillägga att världens finaste var hos mig hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0