7 november 2011

Igår skulle jag sova hos mamma och pappa, men det slutade med att jag tog bilen och sov hemma hos mig istället, åkte sedan tillbaka imorse för att mamma skulle ha bilen och jag skulle ta hand om Milton under dagen.

Var också hemma hos Sebbe och Malin idag och gosade lite extra med Ozzy (min brors hund) för idag var det hans sista dag, för min bror har verkligen gjort allt, men med flytten så orkade inte Ozzy längre och blev bara mer stressad. Men han har det bättre nu, för han mådde inte bra så som han var, och eftersom han var andra-hemsplacerad så var det bäst att ta bort honom än att han skulle komma till ytterligare en till familj.




En av de sötaste hundarna som föralltid kommer att vara saknad<3



Nu ska jag sätta mig och plugga i någon timme och sedan kolla "ensam mamma söker" på tv3!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0