3 november 2011

Hejsvejs.

Idag har Malin, jag och Sara "pluggat" men det gick inte så himla bra då vi tyckte det var roligare att prata...men det var faktiskt klockans fel då den bara sprang i väg och helt plötsligt var det dags för både Sara och malin att gå/åka hem.

Jag har också badat idag och det var hur skönt som helst, efter det lagade jag mat och sen kom Oskar och visade upp sin nya tatuering och han fick också lite mat så han också skulle överleva kvällen. 

Nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. Milton ligger utslagen på rygg som vanligt.

Imorgon ska jag på "porrparty" hemma hos Sara. Vi ska vara utklädda så sexigt vi kan, så vi får se hur alla tjejer ser ut imorgon :D haha

Denna helg kommer också Robert hit, och jag har saknat honom hur mycket som helst. Så på Lördag blir det bara att mysa och umgås med honom. Sen kommer också mamma, pappa och Mathias hem från spanien på Lördag, och jag och Milton har saknat dom jättemycket. :D

Jag har också kommit på vad jag vill ha i min lägenhet Kolla här så fina...
  http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/antligen_hemma?title=karin_gor_lampbord&videoid=2090041



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0