1 november 2011

Hejsvejs.

Nu är det höstlov för alla som går i skolan och inte i högskolan. För jag ska till skolan i morgon och på torsdag. Sen på fredag kommer Robert hit, och jag saknar faktiskt honom.

Just nu sitter jag och pluggar, eller ja, jag ska göra det iallafall...

Som alla vet så fyller jag 20år den 20 november och det ska jag självklart fira. Men jag har haft en skaplig ångest om vilka jag ska bjuda. Jag vill ju att mina vänner ska komma, men vilka är mina vänner? Ska jag bjuda folk för att de tillhör "gänget" eller ska jag bjuda de som verkligen hör av sig? Jag får väl helt enkelt berätta för alla när jag har tänkt att bli firad och sen får jag se vilka som verkligen kommer för min skull och inte för att det bara är ett bra förkrök...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0