7 december 2011

Hej nu har jag varit så där dålig på att skriva igen, men det har varit ganska mycket på sistone, och det är det fortfarande... Såg nu att det var exakt en månad sedan.

Praktiken har börjat igen och det är fullt upp. Massor med plugg samtidigt och min handledare har varit sjuk och har nu ledigt, så henne kommer jag bara träffa 5 dagar innan denna praktikperiod är slut.
Så det känns lite jobbigt eftersom det just nu bara varit vikarier under två veckor. och jag ska göra uppgifter  med barnen som jag sedan sa ha med i min tenta men eftersom det bara är vikarier så är allt anorlunda. Men jag får fixa det pånågot sätt iallafall.
Motivationen på plugg finns liksom ingenstans, så nu är jag så där trött på plugget igen. Jag vet vad ni alla tänker nu och det är att jag ska kämpa...ni behöver inte säga något ni fattar endå inte hur jobbigt jag tycker att det är att inte kunna "sätta igång" med uppgifterna och känna mig osäker på allt...




Mina hamstrar Figge och Fritte har fått fnatt och hänger och slänger i gallret på burarna. Fritte har jag släppt ut flera gånger på golvet men Figge är omöjlig då han är för liten och springer hur snabbt som helst, har ju liksom inte lyckat få honom tam än, fast jag håller på med båda hamstrarna varje dag :/


Fritte :)


Jag har också fyllt 20år men har fortfarande inte varit på systemet än, jag vet att det är något alla nyblivna 20åringar gör, men inte jag!
Jag fick massor har presenter bland annat:

Konsert - Veronica Maggio + middag på Ming palace
Xbox
presentkort (Bio, ikea, gina tricot)
pengar
badsaker
BFF-tavlan
Godis
alkohol
drinkbok
student receptbok
massor med saker till köket
och lite till :D :D :D

Min födelsedagshelg var toppen :D


Nu ska jag gå och lägga mig för klockan är mycket och jag ska till förskolan imorgon och sen på kvällen ska jag jobba till natten och upp klockan 06.00 på fredagen för att åka till praktiken och sedan direkt efter ta tåget till Uppsala:D Låter som att min helg som ska spenderas hos Robert kommer vara en trött helg, tur att han också haft praktik hela veckan :D 

Avslutar med mammas, mitt och min lillebrors pepparkakshus som jag och min bror inte ansträngde oss så mycket på. Men fint blev det :D :D Vi är så duktiga!



Det slutade med att min bror tog det sista av glasyren och hålde över hela huset


En sista sak, Idag skulle jag ha blivit faster men det verkar som att jag får vänta ett tag till. Men innan helgen hoppas jag han/hon kommer! Längtar och längtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0