4 oktober 2010

Helgen har varit jättebra, i fredags var jag hemma från skolan tyvärr och på kvällen blev det bara att titta på tv (idol). I lördags när jag vaknade var jag på jättebra humör men precis innan mamma skulle skjutsa mig till Daniel för att sedan åka till Daniels moster så blev jag förbannad...

Jag har världens tjockaste hår, och just nu ingen frisyr, det tar flera flera timmar att föna det och ännu längre tid att platta eller locka det. Jag blir galen, nu har jag bestämt mig..Eftersom min frisör är mammaledig så ska jag åka till Kungsör så får Therese (hon som gjorde min baluppsättning) fixa mitt hår.

Nog med gnäll, vi var först hemma hos Daniels moster och firade henne och Daniels kusin. Sen kom snälla Danijel och Nettis och skjutsade ner mig, Daniel och Adam på stan (krogen).
Kvällen blev jättelyckad och jag hade jätteroligt. :D

Drömmar har alltid en betydelse? två drömmar jag undrar varför jag drömt nu de senate dagarna. Kanske har en aning om vad den ena handlade om. :/

Nu ska jag snart fixa något att äta sen blir det nog en promenad med hunden som fick stanna hemma idag, jag behöver lite friskluft för nu har min huvudvärk kommit. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0